Gökçeada Belediyesi'nin Kiralama İhalesi Yargıya Taşındı
Eksik evrak gerekçesiyle ihale dışı bırakılan vatandaş, yürütmenin durdurulması ve ihalenin iptali talebiyle Çanakkale İdare Mahkemesi'ne dava açtı.
Gökçeada Belediyesi'nin şehir merkezindeki bir kafe işletmesinin kiralanması için düzenlediği ihale süreci, "eksik evrak" gerekçesiyle ihale dışı bırakılan bir vatandaş tarafından yargıya taşındı.
Davacı, yürütmenin durdurulması ve ihalenin iptali talebiyle Çanakkale Nöbetçi İdare Mahkemesi'ne dava açtı.
Söz konusu kişi, gerekli tüm belgeleri süresi içinde Yazı İşleri Müdürlüğü'ne teslim ettiğini ve kayıt altına aldırdığını, ancak bir evrakın belediyenin kendi iç işleyişindeki aksama nedeniyle Satın Alma Birimi'ne ulaştırılmadığını iddia etti.
İhale salonundaki sözlü itirazının tutanaklara geçirilmediğini belirten davacı; dilekçesinde belediye binası ve ihale salonuna ait kamera kayıtlarının silinmeden muhafaza edilmesini talep etti.
Dava dilekçesinde ayrıca; süreç tamamlanana kadar ihale konusu taşınmazın üçüncü kişilere teslim edilmemesi, işletmeye açılmaması ve ihalenin yenilenmesi istendi.
Çanakkale İdare Mahkemesi'nin, tarafların savunmalarını ve delilleri inceledikten sonra kararını vermesi bekleniyor.
Haberi Paylas