directions Yol Tarifi
Cafe Sten Ada | Gökçeada Rehberi - Visit Gökçeada
verified_user Bu işletme size mi ait? Hemen ücretsiz sahiplenin ve bilgilerinizi güncelleyin!
Ücretsiz Sahiplen
Cafe Sten Ada Arka Plan
Cafe Sten Ada Kapak
Yeme & İçme Kafe

Cafe Sten Ada

location_on Bademli Köyü
visibility 133 Keşif

Bademli (Eski Köy)’ün taş sokaklarında yükselen bu aile işletmesi, Gökçeada’nın otantik ritmini kahve fincanlarına ve ev yapımı lezzetlere taşıyor. Andrula Hanım’ın samimi sohbeti ve geleneksel reçetelerle hazırlanan tatlılar, mekânı adanın en sıcak mola noktalarından biri haline getiriyor. Taş mimarinin gölgesinde serinleten içecekler ve yerel kültürle yoğrulmuş atmosfer, ziyaretçilere adeta bir zaman yolculuğu yaşatıyor.

verified_user

Vigo Uzman Rehberliği

En Vurucu Özellikler & İpuçları

Bademli (Eski Köy)’ün taş sokaklarında yükselen bu aile işletmesi, Gökçeada’nın otantik ritmini kahve fincanlarına ve ev yapımı lezzetlere taşıyor. Andrula Hanım’ın samimi sohbeti ve geleneksel reçetelerle hazırlanan tatlılar, mekânı adanın en sıcak mola noktalarından biri haline getiriyor. Taş mimarinin gölgesinde serinleten içecekler ve yerel kültürle yoğrulmuş atmosfer, ziyaretçilere adeta bir zaman yolculuğu yaşatıyor.

Yapay Zeka Analizi

Bu analiz, internetteki (Google vb.) onlarca gerçek misafir deneyimi taranarak Gökçe AI tarafından saniyeler içinde tarafsızca özetlenmiştir.

fact_check

Sunulan İmkanlar

24 özellik

check_circle Tekerlekli sandalyeye uygun giriş yok
check_circle Tekerlekli sandalyeye uygun oturma düzeni yok
local_parking Tekerlekli sandalyeye uygun park yeri yok
check_circle Yardımcı indüksiyon döngü sistemine sahip değil
check_circle Açık hava bölümü var
airport_shuttle Paket servis yapıyor
restaurant İçeride yemek servisi veriyor
airport_shuttle Paket servis hizmeti yok
deck Terasta oturma alanı var
airport_shuttle Alkol servisi var
airport_shuttle Bira servisi var
airport_shuttle Kahve servisi var
airport_shuttle Kokteyl servisi var
restaurant Küçük porsiyonlu yemek servisi var
check_circle Sert likör var
airport_shuttle Tatlı servisi var
check_circle Oturma alanı var
airport_shuttle Masaya servis var
local_bar Tesiste bar var
wifi Ücretsiz kablosuz ağ bağlantısı
check_circle Wi-Fi var
check_circle Tuvalet yok
check_circle Aileler için uygun
check_circle Rezervasyon kabul ediyor
location_on Bademli Köyü
directions Yol Tarifi
history_edu

Cafe Sten Ada Hakkında

Gökçeada Kafe & Kahvaltı • Detaylı Bilgi

Cafe Sten Ada, Gökçeada'da hizmet veren bir kafe; henüz yeterli ziyaretçi geri bildirimi bulunmuyor.
Cafe Sten Ada Gökçeada Kafe & Kahvaltı İmroz Kafe & Kahvaltı Gökçeada Gökçeada 4.30 puan location_on Bademli Köyü
photo_library

Mekandan Kareler

Görsel Bir Yolculuğa Çıkın

O
O. Ö.
53 dakika önce

"Cafe Stan Ada sahiplerinin tatlılığı, bizimle sohbet etmeye çalışması, kahvesi ve gliki tatlısı harikaydı, enerjimizi resmen yükselttiler. Adada kendimizi en sıcak, en samimi hissettiğimiz duraklardan biri oldu. Gliki tatlısının o hafif ama damakta iz bırakan lezzeti, yanında tam kıvamında demlenmiş mis gibi kahveyle birleşince yol yorgunluğumuzu bir anda unutturdu. Ama burayı asıl özel kılan kesinlikle işletmecilerinin o güler yüzü ve içten sohbetiydi; sırf o pozitif enerjiyi almak için bile tekrar tekrar gelinir."

S
S. D.
17 saat önce

"Her şey mükemmel, heryer pırıl pırıl. Sakızlı muhallebi efsane."

m
M. S.
bir gün önce

"İşletmeciler çok samimi, cana yakın insanlar. Konuşmalarıyla insana huzur veriyorlar. Atmosfer çok otantik, damla sakızlı kahveleri, kurabiyeleri, likörleri, ev yapımı tatlıları çok güzel."

M
M. G.
bir gün önce

"Gökçeada’daki en tatlı karşılaşmamızdı. Frappe, freddo espresso, ev yapımı karamelli ve oreolu dondurmaları çok çok lezzetliydi. Sakız muhallebisi adada yediğimiz en lezzetli muhallebiydi. Itır likörünü de mutlaka denemelisiniz. Olumsuz yorumları okuyunca çok üzüldük. Köyde tuvalet olmaması işletmenin kontrolünde değil. Gerek Androula ve Anna Hanımların gerekse Athanasi Bey’in sıcak ilgisini, birleştirici konuşmasını ve köy hakkındaki bilgilendirici sohbetini asla unutmayacağız. Her şey için çok teşekkür ederiz! ευχαριστουμε πολύ ♥️"

t
T. Ü.
bir gün önce

"Harika bir işletme, çalışanlar ve işletme sahipleri çok değerli ve müşterilerine önem veren kişiler. Ayrıca kahveleri ve likörleri çok çok lezzetli. Gökçeadaya giden herkese kesinlikle öneriyorum!!"

I
I. G.
bir gün önce

"İşletme sahibi hanımefendi çok ilgiliydi, beyefendi de bize ada ve Bademli Köy hakkında çok güzel bilgiler verdi. Ev yapımı dondurma, likör ve kahvelerini deneme fırsatı yakaladık, her şey çok lezzetliydi."

S
S. S.
2 gün önce

"Mekan çok keyifli tattığımız her şey çok lezzetliydi. Misafirperverliğiniz ve hoş sohbetleriniz için teşekkürler. Yoğurtlu tatlıyı iyi ki denedik. Muhteşemdi."

E
E. Ç.
2 gün önce

"Aile işletmesi hizmet ve tatlı süperdi tavsiye ederim."

S
S. S.
2 gün önce

"Agaclarin altinda muthis bir esintide iceceklerinizi keyifle yudumlarsiniz🥰😇🧿"

E
E. W.
2 gün önce

"Kısa bir vakit geçirdik ortam ve mekan guzel"

Ö. Ü.
2 gün önce

"Çok tatlı Rum bir hanımefendi işletiyor. Öyle ilgili ki bayıldık kendisine. Karadutlu ev yapımı limonatası var çok sevdim. Eşim de dondurmalı kahve söyledi. Çok keyifli bir ortamı var ama ben en çok sahibini sevdim. Tekrar gidecek olursam mutlaka yine uğrayacağım. Dinlenmek için çok güzel bir yer. Tavsiye ederim."

H
H. G.
bir hafta önce

"Sakin güzel bir kafe bu köyde mola verecekseniz burayı tavsiye edebilirim fiyatlar normal"

H
H. A.
2 hafta önce

"Bademli köy en sevdigimiz mekan seviyoruz sizi😚 …"

N
N. M.
2 hafta önce

"Hediyelik eşya dükkanının tavsiyesiyle buraya uğradık, iyi kide uğramışız. Rum bir hanımefendinin ilgilendiği bir mekan. Kendisi bize ada hakkında bilgiler verdi. Gezeceğimiz, yüzeceğimiz yerleri hatta neyi nereden alacağımıza kadar …"

a
A. D.
2 hafta önce

"Sakızlı muhallebi çok iyiydi. Kahvelerde lezzetli. Samimi ortam ve hizmet için çok teşekkürler ☺️"

M
M. Ç.
3 hafta önce

"Eski bademlinin en eski işletmelerindenmiş hemen karşısındaki seramik hediyelik dükkanındaki kişilerin önerisiyle gittik, pek aç olmadığımızdan bir şeyler içelim dedik ve karadut suyu söyledik, lezzetliydi, ortamı da güzel, işletmesinde …"

N
N. S.
3 hafta önce

"Adada içtiğim en güzel Frappe ve yediğim en güzel tatlı (Gliki) bu kafedeydi. İşletme sahibi çok ilgili ve misafirperverdi."

e
E. G.
3 hafta önce

"En güzel, en özel tatlılarının yapıldığı çok şirin bir cafe. Bahçesinin hemen yanındaki incir ağacının altındaki masa tam bir keyif masası. Cevizli revani ve karadutlu limonatasını tavsiye ederim."

S
S. K.
3 hafta önce düzenlendi

"Ailece çok sevdiğimiz bir mekan. İlk defa 2 sene önce gelmiştik sıcak bir günde o esen bahçesinin verdiği huzuru unutmadık 2 sene sonra yine adada kaldığımız süre boyunca her gün ziyaret ettik bu cafeyi. Yoğurtlu gliki tatlısı favorimiz . …"

İ. K.
3 hafta önce

"Yorumum bütün köyedir yalnızca bu iletmeye değildir bütün işletmelere de aynı yorumu yapacağım. Öncelikle köyü ziyaret edeceklere ufak bir spoiler vereyim köyde bildiğiniz tuvalet yok. Evet bütün köy içerisinde kapı kapı dolaşıp sorsanız …"

S
S.
2 hafta önce

"Her şey çok lezizdi. Sahipleri çok tatlı ve özenliler."

K
K. Ç.
2 hafta önce

"Rezil bir işletmeci ve rezil bir tavır. Halkımızın samimi ve birleştirici yaklaşımları ile bir şekilde popüler olmuş ancak bu yaklaşımı yönetemeyen bir işletme. Adanın bir ucundan kalkıp geldik, Bademli köyü yokuşunu tırmanıp mekanlarına …"

B
B. A.
2 hafta önce düzenlendi

"Bir yıl oldu önce geldiğimde daha memnun kalmıştım. Haşhaşlı revani denedim fena değildi ama çok farklı birşey beklemeyin. …"

Ü. K.
3 hafta önce

"StenAda, Bademli'de hatta Gökçeada'daki en iyi işletmecilere sahip, huzurlu bir mekan. Öyle ki kaldığımız kısa süre zarfında 2 kez gittik. Cafenin nazik sahipleri, ismimizi ve önceki gün içtiğimiz likörü bile hatırlayıp ikram ettiler. Yedigimiz en iyi sakizli muhallebiyi de burada yedik, herkese tavsiyemizdir."

S
S. B.
3 hafta önce

"Öncelikle sahibi olduğunu düşündüğümüz hanımefendinin tatlılığından başlayalım, ürün satmak yerine güzel bir deneyim kazanmanız için ne gerekiyorsa yapıyor. Tatlı tatlı herşeyi açıklıyor ve bilgi veriyor. Likör, muhallebi, kurabiye ve bira …"

E
E. S.
3 hafta önce

"Muhteşem bir yer... Ayrıca havadar bir kere ve ağacın altında hafif rüzgarın altında içeceğinizi …"

A
A. P.
3 hafta önce

"Dünya tatlısı insanlar, kahvesi ve tatlıları da ayrı güzel. Mutlaka tekrar geleceğimiz ve önereceğimiz bir yer ❤️"

M
M. D.
8 ay önce

"Mekan güzeldi ve atmosferi iyiydi ancak anne kız işletiyorlar, biraz aceleci ve sert buldum şahsen kendilerini. Öyle çokda yoğun olmamalarına rağmen biran önce yiyip içip kidin tavrındaydı hanımefendi. Bizde öyle yaptıkk. Elektrik kesik olduğundan kurabiye yiyip kahve içebildik."

T
T. K.
9 ay önce

"Dar taş sokakların birinde ismini burdan alan cafe.Eski Bademli Köy gezisinde mola burda veriliyor. Andurula hanim hemen siparişinizi alayım. Herşeyden kalmadı olanlardan alabilirisiniz. Hemen söyleyin hazırlayalım 😄dedikçe bizde hızlandık. …"

M
M. İ.
11 ay önce

"Çok farklı bir atmosfere sahip bir mekan. Alkollü ve alkolsüz kokteylleri var ve tatlıları efsane👍 fiyatlar makul. Kredi kartı geçmiyor, yanınızda nakit bulundurmanızı tavsiye ederim. …"

Ö. Ç.
6 gün önce

"Öncelikle işletme sahibi hanımefendinin güzel sohbeti için teşekkür ederim. Çok hoş nezih bir cafe işletme sahibi ve ailesinin güler yüzlü karşılamaları ve ilgilenmeleri için teşekkür ederim"

S
S. S.
bir hafta önce

"Yapılan kötü yorumları hayretle okuduk. Çünkü kesinlikle çok keyifli bir yer. Sahibi olan hanımefendi kızı ve eşiyle işletiyor sanıyoruz. Sohbetine doyamadık :) lokal yerler her türlü keyif veriyor. Ada'da gezmemiz gereken yerlerin önerilerini de aldık hanımefendiden :) Bademli köyünde gezerken tesadüfen görmüştük çünkü çok mütevazi ve kendi halinde bir yer. Ama bayıldık. Gliki tatlısını yedik çok beğendik. Nakitle gelin. Zaten küçük bir yer olduğu için bankaların vergi sistemiyle insanların emeklerine çöktüğü bu düzende pos cihazı bulundurmamaları çok normal. Bi zahmet gezerken nakit taşıyın."

C
C. A.
2 ay önce

"Eski Bademli'nin güzel sokaklarında dolaşırken tesadüfen keşfettiğimiz çok güzel bir kafe. Andrula hanımın tatlı sohbeti sayesinde Gökçeada'yı orada yaşayan birinden dinledik. Güzel sohbeti için çok teşekkür ederiz."

S
S.
3 ay önce düzenlendi

"Burası gökçeada eski bademli Köyü. Yüksek manzarası muhteşem.. Kafeyi işleten aile, çok sıcak ve kibar karşıladı. İkram tatlıları soğuk içecekler harikaydı. Gitmek isteyenlere tavsiye ederim.."

T
T. G.
6 ay önce

"Andrula hanımın çok tatlı sohbeti eşliğinde çikolata, ceviz, fındık ve yulaftan yaptığı kurabiyeleri kahve ve kendi imalatı özel likörleri eşliğinde yedik.Ortam ve çalan müzik harikaydı. Bademli köyüne geldiğinizde mutlaka uğrayın. Pişman olmayacaksınız…"

A
A. B.
7 ay önce

"Çok nazik ve misafirperver sahipleri var. Sahipleriyle bol bol sohbet ettik ve nefis frappeler içtik. Teşekkürler."

G
G. H.
7 ay önce

"Sahibi hanımefendi çok kibardı sakızlı muhallebi ve karadut şurubu istedik adada içtiğimiz en güzel karaduttu, muhallebi de en iyisiydi. Çok memnun kaldık."

S
S. A.
7 ay önce

"Googlede açık yazmasına rağmen gittiğimizde hayır açık değiliz cevabını düzgünce söylemek yerine tersleyerek cevap veren suratsiz bir çalışanın bulunduğu işletme. içeriğini deneyimleme fırsatı bulamadık ama bu üslup ve tavırla tekrar geleceğimizi sanmam."

M
M. C.
7 ay önce

"Gökçeadaya geldiğinizde Yukarı Bademli Rum Köyünde Anna ve güzel ailesinin kahvesini içmeden,ev yapımı güzel tatlılarını yemeden dönmeyin…"

C
C. Y.
7 ay önce

"Atmosferi yok denilecek düzeyde, kahve fena değil, konumuna göre gidilmeye değmez, köyde başka hiçbir şey yok,"

G
G. B.
7 ay önce

"Soğuk kahvesi çok güzel idi ayriyetten mekan in dizayni ve taş yapıların içinde olması ambians yaratıyor mekan sahibi çok şeker bir teyze tekrar geleceğiz dinlenmelik bir mekan ❤️"

g
G. V.
8 ay önce

"Sekizinci bir mucize olsaydı, o da bu kahve olurdu!"

T
T. B.
8 ay önce düzenlendi

"Adına yakışır tatlı bir mekan, Imvros'un en güzel kafesiyle, STENADA!!!!"

K
K. D.
8 ay önce

"Mükemmel atmosfer, kusursuz hizmet, harika insanlar, tekrar geleceğinize söz veren güler yüzlü personel!"

Ö. Ö.
8 ay önce

"Sakinliği, huzuru ve dinginliği seven gelebilir ."

A
A. D.
8 ay önce

"Bence genç kız biraz işletmecilik öğrensin. Çok kaba ve suratsız. Uslup çok yanlış. Yaşlı anneye üzüldüm o daha ılımlı kız çok hırçın bi daha gitmem. İstediği kadar övdün ürününü bana göre boşş. Muhallebisi idare eder. Wauw değil. Glikinin …"

M
M. K.
8 ay önce

"Maalesef cok kötü bir deneyim oldu. Sahipleni anlatılanın aksine cok kaba. Bos masalar olmasına rağmen sokaktaki bir ķöseye oturtulduk. Dakikalarxa gelip siparis almadılar iceride muhabbet ettiler. Paranızla rezil olmayin derim"

N
N. K.
8 ay önce

"Cafe Sten Ada, samimi ve keyifli atmosferiyle ziyaretçilerini büyülüyor. Taptaze kahveleri, lezzetli atıştırmalıkları ve deniz manzaralı huzurlu ortamıyla hem arkadaş buluşmaları hem de sakin bir mola için unutulmaz bir deneyim sunuyor; her anı ayrı bir keyif vaat ediyor."

B
B. A.
8 ay önce

"Likörlerini muhakkak deneyimlemelisiniz. Tabi gliki de. Çok hafif ve mükemmel bir tatlı"

K
K. T.
8 ay önce

"Mükemmel kahve, muhteşem el yapımı tatlılar (şimdiye kadar yediğim en iyi malembi). Sahibi inanılmaz derecede misafirperver. Teşekkür ederim."

E
E.
8 ay önce

"Tebrikler, adanın terasında en sakin ve en lezzetli yeri buldunuz. Bir ağacın gölgesine geçin, yoğurtlu tatlıyı bölüşün, ne likör varsa ondan için, müziğin ve esintinin tadını çıkartın."

M
M. B.
8 ay önce

"14 yıldır adaya gidiyoruz ve burayı ilk defa denedik.Frappe’nin tadı içilemeyecek şekilde acı.İçtiğimiz en kötü ice latte’yi burda deneyimledik.Aşırı şekerliydi ve üstünde köpük vardı.Köpüğün tadı sütün kalitesini belli ediyordu.Damla …"

İ. Ç.
8 ay önce

"Çok tatlı bir aile tarafından işletilen çok güzel bir işletme.. Adanın kültürünü yaşamak isterseniz kesinlikle uğramalısınız"

B
B. B.
8 ay önce

"Köyün genel atmosferine uygun, küçük, şirin bir yer. ev yapımı likörleri çok çeşitli ve lezzetliydi. Arasına da double espresso ile çeşni yapınca harika oldu 👍🏼 …"

E
E. E.
8 ay önce

"Gökçeada ya gittiğinizde mutlaka uğramanız gereken sıcacık bir aile yeri tüm ürünler günlük ve taptaze 😊 Sakızlı muhallebisini yemeden sakın adadan ayrılmayın derim😇 …"

D
D. A.
8 ay önce

"Rum bir aile işletiyormuş ancak ilk defa bu kadar kaba işletmeciler gördüm çocuklar pasta dolabına bakıp seçmek istedi diye oturun biz gelicez burdan bakamazsınız dediler sonrasında cheescake yok mu diye sorduk biz meydani pastanesi değiliz …"

M
M. Y.
8 ay önce

"Yoğurt tatlıları kendilerine özgü bir lezzet olduğundan denenmeli. Atmosfer çok şirin."

b
B. B.
8 ay önce

"Atmosfer harikulade tatlılar mükemmel Fiyatlar sadece nakit ödeme aldıkları için biraz daha makul olmalı yine de memnun kaldık.Yoğurt tatlısı sakızlı muhallebi ve dondurmalı frappe aldık 3 ü de enfesti."

Ç. Y.
8 ay önce

"Bugün ailemle birlikte kahve içmek ve tatlı yemek için Bademli köyünde bu mekana geldik ancak maalesef geldiğimize bin pişman olduk. İşletme sahibi olduğunu düşündüğümüz kişiler son derece kaba ve suratsızlardı. 9 kişi geldiğimiz mekanda …"

A
A. Z.
8 ay önce

"Cafeye girdik yaslı yabancı tatlı bir amca vardı tatlıları sorduk güzel güzel anlatırken, yine yabancı bir ablamız girdi. Masanıza gecin sırayla gelecegim siparis burdan degil diye azarladı bizi. Kalktik gittik"

D
D. Z.
8 ay önce düzenlendi

"Çok başarılı ve çok samimi bir aile işletmesi. Her Ada ziyaretimizde uğruyoruz"

c
C. B.
9 ay önce

"Saat 11:00’de açılıyor göründüğü için saati bekleyip 11:30 da gittik. Çalışan kişi henüz hazır olmadıklarını boşa beklemememizi söyledi, biraz da kaba bir ifade kullanarak. Zamanımız olmadığı için de tekrar deneme fırsatımız olamadı. Erken gidecek olursanız bu durumu göz önünde bulundurmanızı öneririm."

M
M. Ş.
9 ay önce

"Adada sakizli muhallebi yapilamiyor:("

B
B. K.
9 ay önce

"Bademli’ye her çıktığımızda soluklanmak için muhakkak uğrarız. Andula Hanım’ın ev yapımı tatlılarını ve içeceklerini gönülden tavsiye ediyorum"

H
H. T.
9 ay önce

"Kurabiye ve aromalı filtre kahve muhteşemdi, mozaik pasta malesef pek bana göre değildi. Ellerinize sağlık."

M
M. T.
9 ay önce

"Her yıl uğradığımız çok güzel ve keyifli bir mekan. İşletme sahibi Andrula Hanım güleryüzlü ve zarif bir hanımefendi. Tatlılar ve dondurması efsane 😊 …"

M
M. C.
9 ay önce

"Cefeyi işleten Andrula Hanim ve eşi çok keyifli ve misafirperver atadan Gökçeadalı insanlar. sakizli muhallebi şahane. Adaya yolunuz düşerse mutlaka uğrayın,bir kahvelerini için derim."

N
N. S.
9 ay önce

"Tesadüf eseri keşfettiğimiz bir mekan oldu ancak bayıldık iyi ki gitmişiz dedik. Tatlilari el yapımı ve adadaki diğer tatlıra benzersiz derecede çok lezzetli. Yoğurtlu tatlı olan glikiyi tavsiye ederim. Adanas beyin daima yüzünde var olan gulumsemesi de işletmesini ne kadar keyifle yuruttugunun canlı kaniti. Biz bayıldık 💕 …"

E
E. T.
9 ay önce

"Sahipleri ayrı tatlı mekan ayrı tatlı… sakızlı muhallebi başta olmak üzere çikolatalı dondurması mükemmel lezzetli olan bir iş yeri… her şeye her yere elleri değdiği çok belli. Her yerde emek tarih ve yaşanmışlık var 🙏🏻 …"

O
O. A.
9 ay önce

"Güzeldi her şey genel olarak"

b
B. Ş.
9 ay önce

"Güler yüzleri bile 5 yıldızı hak ediyor. Ürünlerin neredeyse hepsi el yapımı ve asiri lezzetli bizi ağırladığınız için teşekkür ederim. Erik toplayan rüzgardan selamlar :)"

D
D. İ.
9 ay önce

"İşletmecileri çok tatlı ,güleryüzlü .Ev yapımı Likör limonata ve damla sakızlı muhallebi yedik hepsi birbirinden güzeldi .Tekrar tekrar gelmek isteyeceğim bir yer :)"

E
E. T.
9 ay önce

"Eski bademli köyünün içerisinde bulunan tatlı bir kafe. Revani çok seven biri olmasam da burada yediğim haşhaşlı revaniyi çok beğendim. Atmosfer çok güzel. Çok sessiz sakin. Servis hızlı. Tatlı bir Rum madam tarafından işletiliyor. …"

A
A. C.
9 ay önce

"Frappe içmek için uğradık ve gerçekten çok lezzetliydi. Sıcakkanlı ve misafirperver sahipleriyle samimi, aile işletmesi bir yer; kendimizi evimizde gibi hissettik."

R
R. T.
9 ay önce

"Mekan sahipleri kendi içlerinde kavga ediyorlardı. Bağırışlar eşliğinde oturduk. Kötü deneyim"

S
S. D.
9 ay önce

"Biz memnun kalmadık. Çok daha iyi alternatifleri mevcut. İşletmeci gergin , Sinirlerinizi bozmak istemiyor ve köyün tadını çıkarmak istiyorsanız uzak durun."

Ö. İ.
9 ay önce

"Sahipleri çok tatlı ve kibarlardı. Kahveleri güzeldi"

Z
Z. G.
9 ay önce

"3 yıldır Gökçeadaya gelir güzel köylerine uğrarız.Geçen senelerde geldiğimizde de çok nazik değillerdi ama köyü güzel hediyelikçiler güzel diye bu sene yine gelmişken bir şeyler içmek için uğradık.Bu sene kabalıklarının boyutu epeyce artmış …"

L
L. S.
9 ay önce

"Güzel tatlı bir işletme. İsraf olmasını istemeyen çok tatlı sahipleri var. Mozaik pasta şekersiz güzeldi."

M
M. Ö.
9 ay önce

"Çalışanlar suratsız ve kibirli. Yoğunlukta geriliyorlar. Müşteri sevmeyen bir mekan. Müşteri velinimettir anlayışı şöyle dursun, “Nerden de geldiniz” ifadesini net bir şekilde yansıtıyorlar. Kesinlikle tavsiye edilmez, diğer cafeleri tercih edin. Yatırım tavsiyesidir."

edit_note

Siz de Değerlendirin

Visit Gökçeada Topluluğu

login Yorum yazmak için giriş yapın
info

Bilgilendirme

Bu sayfadaki bilgiler (isim, konum, çalışma saatleri, fotoğraflar ve yorumlar) herkese açık kaynaklardan (Google Haritalar vb.) otomatik derlenmiştir ve visitgokceada tarafından oluşturulmamıştır; eksik veya güncel olmayabilir.

İşletme sizinse, ücretsiz sahiplenerek bilgileri kendiniz güncelleyebilirsiniz.

verified_user İşletmeyi ücretsiz sahiplen ve düzelt

restaurant_menu Mutfak & İmkanlar

Tahmini Fiyat

Bilgi yok

share Arkadaşlarınla Paylaş

schedule Çalışma Saatleri

Cumartesi 11:00–20:00
Pazar 11:00–20:00
Pazartesi 11:00–20:00
Salı 11:00–20:00
Çarşamba 11:00–20:00
Perşembe 11:00–20:00
Cuma 11:00–20:00
Gökçe

Gökçe

Ada rehberin · Yapay Zeka

Gökçe ile sohbet etmek için üye olmalısın.