directions Yol Tarifi
Şen Kamping | Gökçeada Rehberi - Visit Gökçeada
verified_user Bu işletme size mi ait? Hemen ücretsiz sahiplenin ve bilgilerinizi güncelleyin!
Ücretsiz Sahiplen
Şen Kamping Arka Plan
Şen Kamping Kapak
Konaklama

Şen Kamping

location_on Çınarlı Mahallesi
visibility 148 Keşif

Gökçeada’nın Kefaloz plajı kıyısında konumlanan Şen Kamping, denize sıfır kamp deneyimini aile dostu bir atmosferle birleştiriyor. Temiz ortak kullanım alanları, karavan ve çadır için hazırlanmış geniş zeminleri ile doğa tatilcileri için konforlu bir üs görevi görüyor. İşletme ekibinin samimi yaklaşımı ve plajın berrak suları, bölgeyi tekrar tercih edenler için belirleyici oluyor.

verified_user

Vigo Uzman Rehberliği

En Vurucu Özellikler & İpuçları

Gökçeada’nın Kefaloz plajı kıyısında konumlanan Şen Kamping, denize sıfır kamp deneyimini aile dostu bir atmosferle birleştiriyor. Temiz ortak kullanım alanları, karavan ve çadır için hazırlanmış geniş zeminleri ile doğa tatilcileri için konforlu bir üs görevi görüyor. İşletme ekibinin samimi yaklaşımı ve plajın berrak suları, bölgeyi tekrar tercih edenler için belirleyici oluyor.

“tuvalet duş yerleri ve çevre gayet temiz karavan la gidecek olanlar teretüt etmeden gide bilir”

Yapay Zeka Analizi

Bu analiz, internetteki (Google vb.) onlarca gerçek misafir deneyimi taranarak Gökçe AI tarafından saniyeler içinde tarafsızca özetlenmiştir.

check_circle Doğrudan plaj erişimi ve Kefaloz bölgesinin berrak denizi
check_circle Karavan ve çadır için geniş, düz zemin altyapısı
check_circle Temiz ortak kullanım alanları ve aile dostu ortam
fact_check

Sunulan İmkanlar

5 özellik

check_circle Ortak duş ve tuvalet
check_circle Soyunma kabini
check_circle Cafe & Restoran
check_circle Şezlong-şemsiye kiralama
check_circle Karavan altyapısı
bed

Oda & Konfor

check_circle Plaja sıfır çadır ve karavan zeminleri
check_circle Bakımlı ortak duş ve soyunma kabinleri
check_circle Güneşten korunaklı ağaç altı dinlenme noktaları
restaurant

Kahvaltı

👌 Yeterli

taze ekmek menemen ada balı
groups

Kimlere Uygun

person aileler
person karavancılar
person çadırcılar
person bütçe dostu gezginler
person doğa severler
repeat Misafirlerin ~%35 tekrar ziyaretçi'i tekrar gelmeyi planlıyor
explore

Ziyaret Rehberi

Gitmeden Önce Bilmeniz Gerekenler

schedule En İyi Zaman

Haziran-Eylül kamp ve plaj için en canlı dönem; Mayıs ve Ekim ise daha sakin, doğa yürüyüşleri ve kamp konforu için ideal.

payments Bütçe

Uygun

tips_and_updates

İçeriden Bilgi

Vigo'nun Altın Tüyoları

1

Rezervasyon ve giriş öncesi işletmeyi arayın, nakit ödeme seçeneğiyle daha hızlı check-in yapabilirsiniz.

2

Kendi şemsiyeniz veya kamp sandalyeniz varsa, plajın boş bölgelerini ücretsiz kullanabilirsiniz.

3

Restoran siparişleri yaz aylarında yoğunluk nedeniyle biraz zaman alabilir; erken saatleri veya akşamüstünü tercih edin.

location_on Çınarlı Mahallesi
directions Yol Tarifi
history_edu

Şen Kamping Hakkında

Gökçeada Hizmet • Detaylı Bilgi

Gökçeada merkezine bağlı Çınarlı mahallesindeki Kefaloz plajı kıyısında yer alan Şen Kamping, adanın doğal ritmine uyum sağlayan bir konaklama modeli sunuyor. Tesis, denizin hemen dibinde konumlanan geniş çadır ve karavan alanlarıyla, doğanın içinde konfor arayan gezginler için pratik bir üs görevi görüyor. Ortak kullanım alanları düzenli olarak bakıma alınıyor; duşlar ve soyunma kabinleri, sezonun yoğunluğuna rağmen temiz ve işlevsel kalacak şekilde yönetiliyor. Plajın berrak suları ve ince kumsalı, sabah yüzüşlerinden akşamüstü şezlong keyfine kadar her anı rahatlatıcı bir zemine oturtuyor.

İşletmenin restoran ve kafe bölümü, kampçıların yanı sıra günübirlik ziyaretçiler için de buluşma noktası haline geliyor. Taze balık seçenekleri, geleneksel ada lezzetleri ve ailecek oturulabilecek geniş masalarıyla hizmet veren restoran, yaz aylarında canlı bir sosyalleşme alanına dönüşüyor. Yoğun dönemlerde siparişlerin hazırlanma süresi biraz uzayabiliyor; bu durum, adanın yavaş yaşam temposuna ayak uydurmak ve deniz kenarında sohbeti uzatmak için doğal bir fırsat olarak değerlendirilebilir. İşletme yöneticilerinin ve saha ekibinin misafirlerle kurduğu samimi iletişim, özellikle karavan sahipleri ve aileler tarafından sıkça takdir görüyor.

Şen Kamping, dijital detoks ve doğa ile iç içe bir tatil arayanlar için tasarlanmış bir yaşam alanı sunuyor. Kendi şemsiyeniz veya kamp ekipmanınızla plajın boş bölgelerinde alan kullanabilme esnekliği, konaklamayı kişiselleştiriyor. Haziran-Eylül dönemi tesisin en hareketli zamanları olsa da, Mayıs ve Ekim aylarında rüzgarın hafiflediği, kamp alanının daha sakin olduğu dönemler, doğa yürüyüşleri ve yıldız altında kamp keyfi için daha uygun bir atmosfer yaratıyor. Nakit ödeme alışkanlığı ve yerel dinamiklere uyum, adanın özgün karakterini deneyimlemek isteyenler için pratik bir hazırlık gerektiriyor.
Şen Kamping Gökçeada Hizmet İmroz Hizmet Gökçeada Gökçeada 3.10 puan location_on Çınarlı Mahallesi
photo_library

Mekandan Kareler

Görsel Bir Yolculuğa Çıkın

Ö. K.
bir hafta önce

"Sıkıntılı bir işletme. Plaj keyfimiz 5 dakika sürdü. Kardeşimin ayağına deniz zeminindeki paslı demir battı. Gözlükle denizin altını taradım. Dahiyane bir buluş yapmışlar. Plaj güvenlik dubalarını bağlamak için deniz altında ucu sivri paslı bir demir koymuşlar.Biri kafasını da delebilirdi. Şezlong vs ücretini iade edelim bile demediler. Plaj sefasına hastane acil servisinde tetanos aşısı ile devam ettik."

H
H. A.
3 hafta önce

"Gittiğim en kötu isletmelerden biriydi 2 hamburger 1800 lira para odedim onu gectim insan icine biraz bisey koyar be jardesim zaten 1 saatte getirdiniz sonrasinda 1 patates cipsi soledik oda 30 dk felan geldi ve patatesler o kadar kotuyduku patetes diyemezssiniz o derece midemiz bulandi cok kotu bir deneyimdi kesinlikle birdaha adaya gittigimdizde yanindan bile gecmem 10 uzerinden eksi 10"

K
K. G.
4 hafta önce

"Şezlonglar inanılmaz sert ve altlarinda minder yok. Serecek kalın bir şeyiniz yoksa uzanmak çok zor. Ayrıca Şezlonglarin yanında çöp kovası yok. Pek önermem."

Y
Y. B.
4 hafta önce

"ahşap şezlonglar olmamış, rahatsız ve sinek topluyor. sıkıntılı personel"

D
D. S.
9 ay önce

"Kasada canlari isterse kredi karti ile odeme aliyorlar istemezlerse almiyorlar! Nakitiniz olmasa bile “post cihazindan odeme almıyoruz” diyor. Odeme yaparken yuzunuze bakip adisyona kafasina göre fiyat yaziyor!! Standart her seyin hazir oldugu bira tabagina 1200 tl yazdi (hazir patates, sosis, sigara boregi, nugget, soğan halkasi) neden boyle diye sordugumda 200 tl’sini düşürdü. Senzlonglar tahta ve eski. Senelerdir buraya gidiyorduk son 2 senede hizmet ve tavirlari degistigi için artik gitmeyecegiz."

H
H. A.
9 ay önce

"Herkesin beklentileri ve deneyimleri farklıdır. o yüzden detaylara girmeden söylemem gereken aldıklara para verdikleri hizmetin karşılığı değil. Bir daha asla girmeyeceğim bir işletme olarak kalacak."

Ö. T.
9 ay önce düzenlendi

"Agacin altındaki kısımda Bir küçük dilim domates (yarım domatesin yarısı) kibrit kutusundan küçük bir parca peynir ve kuru bir dilim ekmeğe 2018 yaz aylarinda 20 tl (5dolar) verdim. ..."

E
E. B.
9 ay önce

"İşletme yönünde sıkıntı olmasa da personeller açısından çok sıkıntılı bir işletme. Öncelikle bir bayanla nasıl konuşmasını bilmeyen bir insanla karşı karşıya kaldık. Davar güvermişçesine seslendiği yetmiyormuş gibi birde kişinin yabancı olduğunu savunup Türkçesi kısıtlı diyerek bizi haksız yere çıkartmaları da cabasıydı…. Bir bayan ile nasıl konuşması gerektiğini bilmeyen birini bırak işletme içerisine almasını Türkiye sınırlarına bile sokmamaları gerekiyor….."

E
E. T.
9 ay önce

"Herşey gayet güzeldi ilgililerdi"

M
M. M.
10 ay önce

"Beşkuruş etmez kazık"

S
S. T.
10 ay önce

"Şezlong- şemsiye, soyunma kabını, duş, cafe restaurant mevcut"

Z
Z. O.
10 ay önce

"Biz ailecek yemek yedik ve şezlong kiraladık. Balık oldukça taze ve lezzetliydi. Çalışanlar ilgiliydi, teşekkürler"

k
K.
10 ay önce

"Birkaç gün kafa dinlemek için muhteşem bize verilen oda mütevazi ve temizdi plaj hizmetleri güzel restoran hizmetleri ise harikaydı bu restoranda üç gün boyunca yedigimiz her şey çok lezzetli kaliteli ve adının diğer yerlerine göre fiyat politikası gayet makul daha önce adada tatil yapmış biri olarak bir daha tercih ederim"

K
K. S.
10 ay önce

"Odalar temiz ve mütevazı plaj hizmetleri gayet güzel Tesisin bence en değerli ve en güzel yeri restoran hizmetleri kesinlikle Adana’nın en lezzetli ve fiyatları en uygun tesisi diyebilirim güler gizli hizmet için tüm personele teşekkür ederim benim ve ailem için harika bir deneyim oldu"

S
S. E.
10 ay önce

"13 temmuz- 28 Temmuz 2025 aralığında karavanımızlar konakladığımız Şen camping işletmesinden biz gayet memnun kaldık . Çalışan arkadaşlar ilgiliydi. Kullanım alanları gayet temizdi. Deniz zaten muazzam . Kaldığımız 15 günlük süre zarfında …"

D
D. M.
10 ay önce

"Öncelikle bu kadar kötülenmesini bir türlü anlamadım tuvalet duş yerleri ve çevre gayet temiz karavan la gidecek olanlar teretüt etmeden gide bilir"

M
M. Ö.
10 ay önce

"Şen campinge ikinci kez geliyoruz sessiz sakin güzenli bir yer denizi güzel kesinlikle tavsiye ederim🥰 …"

K
K. Ö.
10 ay önce

"Yeri çok güzel çalışanlar çok iyi ve güler yüzlü verdiğimiz paraya değdi 👏 …"

s
S. B.
11 ay önce

"Gökçeada'nın doğası güzel olabilir ama Şen Kamping’de yaşadığımız deneyim tam bir hayal kırıklığıydı. Kampın işletmecisi olarak bilinen kişinin yakını (patronun çocuğu olduğu söyleniyor) müşterilere karşı son derece saygısız, kaba ve sınır aşan bir tavır içinde. Dışarıdan getirilen yiyecek-içeceklere itiraz edebilirler, bu anlaşılabilir; ancak bunu bağırarak, azarlayarak ve “bir daha gelmeyin” gibi ifadelerle dile getirmek ne esnaflığa ne de misafirperverliğe sığar. Kamp alanı işletmeciliği sadece doğayla değil, insan ilişkileriyle de ilgilidir. Bu tavır, burayı tercih etmeyi düşünen birçok kişinin fikrini değiştirebilir. Ne yazık ki, bizim için güzel bir tatil beklentisi, kırıcı bir deneyime dönüştü. Objektif eleştirileri bile kaldırmayan, Google yorumlarında sadece olumlu geri bildirim isteyen bir anlayışa sahip olmaları da ayrıca düşündürücü. Doğaya değil, yönetime dikkat edin."

O
O. Ö.
11 ay önce

"Çadır kampı için uygun."

A
A. Y.
11 ay önce

"İşletmesi çok kötü, ne sipariş verdiysek bir saat sonra geldi. Toz toprak bir yer. Hiç beğenmedik."

B
B. A.
11 ay önce

"restaurant kısmı ve beach kısmı çok iyi değil ama kamp yapacaksanız tercih edebilirsiniz mutfak buzdolabı çadır alanı gayet iyi tuvaletler temiz"

U
U. Ü.
bir yıl önce

"Çok güzel bir yer ailecek çok eğlendik.👍"

O
O.
bir yıl önce

"üçkağıtçı ve kabalar, kazıklanmak istiyorsanız doğru yerdesiniz. paranızı almak için kart geçiyor diyorlar sonra da nakit istiyorlar. üç biraya üçe bölünmeyen bir miktarda hesap çıkarıyor, çakal gibi bir de sezon bitti kart geçmiyor diye nakit istiyor."

p
P.
bir yıl önce

"Kefalos plajında birçok işletme olduğu halde tesadüfen buraya gittik. Ama pişman olduk. İşletme çok kötü. Çalışanlar dünyadan bir haber, sipariş bile veremiyorsunuz. Verseniz de pişman oluyorsunuz. Hijyen de çok zayıf. Tek güzel yanı deniz"

A
A. D.
bir yıl önce

"Denizi pis. İşletme vergi kaçırmak için başta kart kabul ediyoruz deyip ödemeye gelince nakit istiyorlar. Kesinlikle önermem."

S
S. D.
bir yıl önce

"İğrenç bir işletme. Kart geçiyor diyip şezlong parasını aldıktan sonra ısrarla nakit aldılar. Siparişleri 40 dk bekledik. Terbiyesizce bir tavır takınmışlardı asla tavsiye etmiyorum."

R
R. B.
bir yıl önce

"Girişte şezlong ve şemsiye için 200 tl istediler ve kart kabul etmediler. Yiyecek içecek için kartla ödemek istedik ibandan yollamamızı istediler. Çalışan sayımız az burada bekleyin siparişinizi alıp gidebilirsiniz dediler. Çok kaba ve paragöz bir işletme."

E
E. A.
bir yıl önce

"Denizi çok kirli ve işletme çok kötü.Her şeyi nakit istiyorlar.Kaba ve laubaliler."

A
A. Y.
bir yıl önce

"Biz tatilde 2 gün buradaydık.Son gün yan tarafta ki diğer beachleri deneyimledik.kamp yeri de olduğu için çok kalabalık ve hizmetin kötü olduğu bir yer. Diğer beachlere gittiğinizde sezlong ücretini belli bir miktar harcama yaptığınızda almıyorlar.Burda 400 tl yi mecbur veriyorsunuz.Zaten insanları tersleyerek konusuyorlar.Böyle bir yere kimse gitmemeli."

A
A. U.
bir yıl önce

"Paranızla rezil olmak istemiyorsanız uğramayın.! Tur rehberimin tavsiyesiyle bu mekana geldim fakat daha girişte “Buranın kuralları var biliyor musunuz “ diyerek 200₺ giriş ücreti istediler. Üstelik plaja girmeyecektim sadece restaurantında yemek yiyecektim. Ona rağmen hayır giremezsiniz dediler. Büyük çaba sonucu içeri girdikten sonra yemeğimi yer yemez göz temasını kesmeyip mobing uygulamaya başladılar. Hesabımı öderken rahatsızlığımı dile getirdiğimde bütün işletmeler böyle ifadesiyle kendilerini savunup özür bile dilemediler."

Z
Z. Ç.
bir yıl önce

"İşletme çok kötü, paragöz. Şezlong şemsiye kullanmayıp restaurantta yemek yememize rağmen hesabı istediğimizde şezlong+şemsiye ücreti 400 TL de hesaba eklemişler. Böyle böyle Türk turizmini öldürmeye devam.. Ağlayacak yeriniz yok!"

t
T.
bir yıl önce

"Kamping için konuşacağım, maalesef ortada büyük bir belirsizlik var. Aynı alan hem kamp alanı hem restoran hem de beach. Aklınızda canlanmamış olabilir ben de gördüğümde anladım. Çadırınızı kurmanız için yeterli alan var ancak gölge yok. Kalabalık olduğunda diğer çadırlarla ciddi anlamda yakın olacaksınız ve çok ciddi bir ses problemi var. Uykuyu unutun. Biralar 180tl ancak kart geçmiyor. Bütün bunlara rağmen adanın en güzel yerinde gecelik fiyat 400 tl (kahvaltı dahil değil). İki buzdolabı, mangal alanı, sıcak su ve elektrik mevcut. Restoran menüsünü de ekliyorum bence yiyecekler pahalı ama lezzetli."

O
O. D.
bir yıl önce

"Plajda doğa çok güzel ama Şen Kamping tuvalet vb. yerler çok bakımsız. Plajda iken yiyecek ve içecek söyledik. Sonra ödemeye büfe gibi bir bölüme gittik. Ödemeyi alan kişi son derece kaba idi. Kredi kartı POS cihazı olmasına rağmen nakit aldı. Gerekçesini açıklamadı bile. Günde 1300 kişi ile uğraşıyorum. Beni konuşturmayın dedi. Deniz ve kumsal güzel ama kalan kısımlar için hazırlıklı olun."

S
S. T.
bir yıl önce

"Kendi sandalyenizi koymanıza itiraz olmaması çok iyi. Bu arada beach lerin aralarında boşluklara da kendi şemsiyenizle oturabilirsiniz. 2 şezlong 400 tl ve araları boşluklu, dip dibe değil. Biz denizede bayıldık. Oğlumuzda sörf dersi aldı. Yıllar önce de buranın karavanlarında kalmıştık."

I
I. E.
bir yıl önce

"Plaj ve deniz güzel olmasına rağmen işletme çok kötü ve ilgisiz.Gitmenizi hiç önermiyorum.Saçma sapan bira tabağı için bile 600 tl alıp vergiden kaçmak için nakit isteyen bir işletme.İlk oturduğumuzda yiyecek içeceği kartla ödeyebileceğimizi söylemişlerdi sonra ödemeye gidince de hayır iban ya da nakit diye bir gerginlik çıkardılar."

G
G. D.
bir yıl önce düzenlendi

"Hayatımda bu kadar kötü bir yer daha görmedim hizmet kötü fiyatlar rezalet asla tercih edilmemesi gereken bir yer. Birçok tatil beldesine gittim fiyat performansı olarak istisnasız en başarısız yer"

W
W. T.
bir yıl önce

"Harika kamp alanı harika deniz kesinlikle tavsiye ederim 🙏🙏"

A
A. T.
bir yıl önce

"Çok fırsatçı bir işletme her şeyi nakit istiyorlar vergiden kaçmak için. Hizmet falan da yok zaten. Başka yerleri tercih etmenizi öneririm. Davranışları aşırı kaba."

R
R.
bir yıl önce düzenlendi

"Şimdi yıl oldu buraya geleli, yeniden geldim hiçbirşey değişmemiş. Pek lüks bir yer değilse de müdavimleri var. Sahili tam kum. Su sabah güzel öğleden sonra bulanık oluyor çamur banyosu varmış ilerde. Tek kişi kamp, çadır senden 400₺ . Wc eh işte. Duş bozuk. Ortak mutfak baya metruk. Artık belediye şuraya bi izin verse de adam akıllı yenileseler. O kadar güzel bir konum heba oluyor... Bilen bilir burayı gitmeyin demem. Sadece yüksek beklenti olmasın. Çıkışta solda bir büfe var Canan hanım orada bişeyler içip muhabbet edilebilir. Tatlı hatun'dur. Etrafta pek market yok."

R
R. R.
bir yıl önce

"Gökçe ada mı Rezillik Bu koymu tam rezillik Gökçeadaya gidersen Parana yazık"

m
M. T.
bir yıl önce düzenlendi

"Yetkili abiye teşekkür ederim 1 gece kaldık.kalacağımız yeri gösterdi etraf ve wc temizdi sıcak su bulunuyor ve denizi çok iyi ve temizdi Marmara bölgesinde erikliden sonra en iyi deniz diyebilirim fiyat olarak adadaki diğer kamp alanlarından biraz daha ucuz"

K
K. K.
bir yıl önce

"Yeri ve denizi ortalamanın çok üstünde. Hizmet berbat. Odaları kullanmadığım için bilmiyorum. Şezlong fiyatları azcık pahalı onun dışında yemekler ortalama fiyatları da pahalı."

Z
Z. Y.
bir yıl önce düzenlendi

"Denize sıfır, hizmetin güzel, taze balık yemeniz tavsiye ederim."

m
M. S.
bir yıl önce

"2 şezlong bir şemsiye için 400 TL peşin alıyorlar, yemek menüsünde bira tabağı için 1000 TL aldılar, birayı ve Türk kahvesini karton bardakta getiriyorlar."

B
B.
bir yıl önce

"servis çok kötü ,aşırı pahalı ve her yer çok kirli"

e
E.
bir yıl önce

"Sürekli kamp yapan bir çiftiz çanakkalenin her yerinde kamp yapmışızdır. 5 günlük gökçeada tatilimize konakladığımız ŞEN KAMPİNG işletmesi zehir etmiştir muhatap bulamamamız iletişimsizlik vede buranın sahibi olan adam hem çalışanlarını …"

M
M. A.
bir yıl önce

"Kişi başı 200 TL şezlong ücreti ve porsiyon köfteye 500 TL alıp bu kadar kötü hizmet veren bir işetme ben Bodrum da dahi görmedim. Ülkedeki bu zihniyet değişmedikçe bu işletmeler para kazanmayı beklemesin. Bu şekilde bir esnaf anlayışı sürdürülebilir olamaz. Yazık.."

F
F. A.
bir yıl önce

"Hayatımda gördüğüm en rezalet işletme hizmet yok girişte sezlong ücreti alıyor.Kendini Bodrum zuma ile karşılaştırıyor.Ben Dubai tatilde bile köfteye 500 Tl vermedim.Fiyatlari çok yüksek sakin gitmeyin resmen paranız boşa gider.Bodrumda kaliteli mekanda aynı fiyata eğlenip yemek yersiniz hatta düşük fiyata daha güzel hizmet verirsiniz"

M
M. T.
bir yıl önce

"Kredi kartiyla odeme almamak icin direniyor sacma sapan bir mekan."

R
R. A.
bir yıl önce

"Kefalosta kullanabileceğiniz güzel bir tesis. Önerilir"

M
M. Ş.
bir yıl önce

"Düzenli ve temizdi. Çalışan arkadaşlar da gayet yardımseverlerdi. Kendilerine teşekkür ederim. Şezlong fiyatları 200 tl , gayet uygun. Yemek ve içecek fiyatları da normal. Abartı birşey yoktu. Emeği geçen herkese tekrar teşekkür ederim."

Ö. S.
bir yıl önce

"Odaları kullanmadık o nedenle yorum yapmıyorum. Kamp alanıyla ilgili yorum yapacağım. Konum olarak çok güzel. Ortam da ilk bakışta kötü gözükmüyor. Belli kuralları var tabi ki her yerde olduğu gibi ama size bilgisi taksit taksit geliyor. Biraz iletişim konusunda aksaklıklar var. Baştan girişte yazılı veya sözlü bir bilgi verilse çok daha iyi olacak. Ya da en azından personele ait müşteriye ait diye bir ayırt edecek uyarılar olsa iyi olur. En basiti plaja indiğimizde nerenin şen kamping kullanıcılarına açık olduğu belli değildi. Hemen yan tarafta bir başka kamp alanın şezlongları vs de var. Sıcak suları var herhangi bir sorun çıkmadı. Bunların dışında, Wclerin dış kısmındaki lavaboların ve müşterilere ayrılan mutfak tezgahının bakıma ihtiyacı var. Karavanların durduğu alana da bi çevre düzenlemesi yapılabilir. Karavanımızın su deposunda arıza vardı suyumuz paslı akıyordu onu gidermek için paslı suyu atıp temiz sularını normale göre fazla kullandık. Başta kirli su boşalttığımızı düşünüp kızsalar da yine konuşarak hallettik insanlar konuşa konuşa anlaşırlar sonuçta 🙂 restoran kısmı fiyatlar çevrede nasıl bilmiyorum ama adanın diğer mevkilerine göre yüksek geldi ona da uygun bi düzenleme yapılabilir bence."

E
E. S.
bir yıl önce

"Şezlongları asla temizlemiyorlar. Müşterilere getirdikleri siparişlerin çöplerini de toplamıyorlar. Şezlonglar aradı şişelerden çöp tepeleri var"

N
N. G.
bir yıl önce

"Paramızla rezil olduk hiç tavslye etmlyorum sakın gltmeyln hizmet sıfır birde işletme sahibi kavgacı adamin teki hiç dogru davranış değil bir isletmeciye yakismiyor"

B
B. G.
bir yıl önce

"Yıldız bile vermiyorum hayatınızda gidipte rezil olabileceğiniz en güzel kamp alanı işletme sahibi pis rezil herifin teki heryer pislik içinde elektrik var diyorlar yok sular akmıyor tuvaletler tıkalı bir gece zor dayanabildik kesinlikle tavsiye etmiyorum"

M
M. M.
bir yıl önce

"Paranızla rezil olabileceğiniz muhteşem bir işletme işletme sahibi saygısız ve umursamaz gidipte tatilinizi rezil etmeyin işletme sahibi bizim tatilimizi rezil etti"

S
S. K.
2 yıl önce

"4 senedir tatil için tek adresim plajı gerçekten çok güzel ve nezih bi ortamı ver çadır ve karavanlarda kalınabilir temiz ve ilgili bi işletme herkese tavsiye ederim"

K
K.
2 yıl önce

"Rezil işletme rezil çalışanlar. Şemsiyenizi alın gelin, bu işletmeye para kazandırmayın."

H
H. K.
2 yıl önce

"Telefon numarasından ulaşamıyorum başka bir numarasi varmi acaba"

Y
Y. M.
2 yıl önce

"06 Ekim 2023…Yaz sezonu bitmiş, acaba, karavan ile bir yerlerde konaklaya bilir miyiz düşüncesi ile Şen Kamping’in telefon numarasını “ya Kismet” diyerekten aradık. İyi ki de aramışız.. Biz bu yere aşık olduk. İnanın , hiç bir araştırma yapmadık, yazılan görüşleri de okumadık. Güzel , parmaklarınızı yalatacak kadar lezzetli bir akşam yemeğinin ardından karavana çekildik. İlk deneyim olduğu için, yaaa bir araştırayım güvenli yer mi diye. Güzel yazılar arasında kötü yazıları da okudum. Ve hepsini görmezden geldim. Siz de görmezden gelin. Yer muazzam , deniz, kum, manzara muhteşem. Kum sanki elenmiş gibi narin. Mehmet Abi konuşturmazsan , soru sormazsan konuşmayan kibar Beyefendi. Siz uyanmadan işinin başında. Siz uyandığınızda her yer pırıl pırıl, kahvaltı hazır. Eminim sezon vakti elemanlar da işlerini onun gibi güzel yapıyorlar. Özel bir aile durumundan dolayı ayrıldığımız gün cani gönülden teşekkür edemedik. Buradan kendisine tekrar tekrar teşekkür ediyoruz. Saygılarla: Shrek😊, Fiona😊, Fındık ve Fıstık PS. Kart ve nakit ödeme ile ilgili yazılara da inanmayın. Her türlü ödeme yapa biliyorsunuz. Bir tek sezon zamanı şezlonglar için nakit ödeme yapılması gerekiyor. Ve çok haklılar."

O
O. O.
2 yıl önce

"Ekim başı oradaydık ve çadır kurduk..tabii yazın o kalabalığı asla yoktu.. çok tatlı insanlar Mehmet ve Erdi orada bizle ilgilendi.. Miço ve Paşa'yı da unutmamak lazım. (Kediş, köpüş) Tuvaletler temiz , alan çok güzel ve sade.. oturma alanlari , prizler , ışıklar, ortada kocaman bir ağaç... rüzgar bazen zorlayabiliyor ama alışıyorsun.. sonuçta adadasin.. Erdi surf dersi veriyor , çoğu ülkeden ders almak için gelenler var.. plajı da çok güzel.. bir daha gelirsem yine burada kalırım =) Umarim gelirim 🫠"

C
C. K.
2 yıl önce

"Temiz, rahat bir yer. Ama çok rüzgarlı, uçacaktık neredeyse 😂 …"

D
D. H.
2 yıl önce

"Harika bir işletme. Kamp için çok güvenli, plajı mükemmel. Gökçeadadaki en iyi kamp işletmesi diyebilirim. Çalışanlar çok ilgililer çok memnun kaldık."

E
E. Y.
2 yıl önce

"Gökçeada 'da kamp yerleri araştırırken,burası denk geldi.Asıl hizmet alanı beach ve restaurant.Ancak arka bahçeye güneş altında köşeye itilmiş bir alanda çadır kuruyorsunuz.Tuvaletler dus yeri yeterli değil.Beach kumsal ,plajda ekstra sezlong ucreti oduyorsunuz.Agustos 2023 sonu 200 Tl kişi başı kendi çadirinizla konaklama mevcut.200 tlde sezlong ve semsiye .Restaurant ta yemek yiyebilirsiniz.Açıkçası çok kamp yeri gezdim burasi vasatin cok altında. Zaten burayi tercih etmedim.İlgilenen kişi ilgisiz davrandi. Plaji ruzgarsiz zamanda iyi.İnce kumsal.Çocuklar için en uygun plajlardan biri."

b
B. Ö.
2 yıl önce

"Akşam 6 da geldiğimiz yere 2 bira bi kalamar içeceğimizi söyledik bizden şezlong parası istediler ve yardımcı olmadılar çok paragöz ve hizmetin düşük olduğu bir restoran giderken 2 kere düşünün zaten yanında bir sürü farklı yerlerde var burayı tercih etmemenizi öneririm"

G
G. A.
2 yıl önce

"2 şezlong+1 şemsiye 200 lira, hamburger ve bilumum ızgara 200-300 arası, üstelik kredi kartı geçmiyor, daha ?? Böylesine tekelci ve kural koyucu işletmelere karşıyım... Şımarıklık diz boyu."

s
S. Ö.
2 yıl önce

"İşletme sahibinin/müdürünün kesinlikle müşterilere karşı tavırlarını değiştirmesi gerekir. Bu sebeplerden dolayı bidaha asla tercih etmem iyi yorumlara bakıp aldanmayın."

A
A. B.
2 yıl önce

"Gökçeada'nin en köklü işletmelerinden. Plajı her daim bakımlı, yemekleri lezzetli, personeli ilgili. Otopark ve soyunma kabinleri var. Kalamar adada yiyebileceğiniz en güzel kalamar. Kesinlikle keyif alırsınız :)"

M
M. K.
2 yıl önce

"Şezlong için pos makineleri olmasına rağmen parayı sadece nakit alıyorlar nedenini sanırım herkes anlamıştır. Patatesleri çok pahalı ve yediğim en yağlı patatesti. Asla gidilmemesi gereken bir işletme"

A
A. T.
2 yıl önce

"Eğer Bozcaada da yeterince kazık yedikten sonra yolunuz Gökçeada ya düşmemişse bir yerlerde sorun olduğunu bilerek bu yorumu okumaya başlayın.Şen kampıng gökçeada merkeze 15 dk mesafede Şezlong kirası 100 tl yiyecek içecek fiyatları da gayet makul. Plaj tertemiz kumsal ve nezih. Duşlar tuvaletler ve soyunma kabinleri mevcut ücretsiz otopark herkesin kullanımına açık. Eğer gökçeadaya gelmişseniz mutlaka rüzgar haritasını indirin ve rüzgarın yönüne göre denize gireceğiniz bölgeyi seçin.Gizli liman ,kefalos ve Yıldız koyu önerebileceğim yerler arasında. Kalacak yer için yüzlerce apart ve pansiyon seçeneğini değerlendirebilirsiniz.Aracınız yoksa Merkezden motosiklet,atv,bisiklet kiralayabilirsiniz fakat adanın etrafının arabayla 3 saat gibi bir sürede gezindiğini gözönünde bulundurmanızı öneririm. Zeytinli de kahvaltı Kaleköy Poseidon da gün batımı tepeköyde meraklis tavernayı ziyaret etmeyi masanızı sandalyenizi alıp Tepeköy tarihi çınardan manzarayı izlemeyi unutmayın.Dereköyün taş evlerini gezmeden geri dönmeyin.Gökçeadada kazıklanmazsınız"

S
S. C.
2 yıl önce

"Çalışanlar son derece ilgili ve saygılı, yemekler lezzetli, içecekler soğuk, deniz güzel, fiyatlar makul seviyelerde"

O
O. U.
2 yıl önce

"Servis çok kötü ve insanlara azarlıyorlar"

N
N. T.
2 yıl önce

"Eğer cadir veya karavan ile geleceksiniz mukemmel bir yer adayi cape cevre geldim en güzel sahil kum ortam burada bir 5 yildiz olsa yine verirdim"

T
T. T.
2 yıl önce

"Gökçeada ya eğer çadır ⛺ veya karavan ile geliyor iseniz başka yer aramayın. Başta plajı (denize sıfır)ve Şen Kamping ekibi size her türlü imkanı sunuyor duş elektrik buzdolabı mangal masa şezlong ve en önemlisi güler yüzleri sanki kendi yeriniz gibi hissetmemizi sağlıyorlar.Fiyat bakımından gayret uygun. Kesinlikle 10 numara 5 yıldız bir işletme. Herşey için teşekkürler Şen Kamping Ekibi... Yeniden görüşmek üzere..."

m
M.
2 yıl önce

"Ailem ile brlkte çdır kampı içn geldğm yer tammen PİŞMANLIK!!! |Çadır ile kamp yaptığımız için gecelik ücretimizi ödedik.Girişte bize duş alınabilr denildi. Tam duş alıyoruz duş alamazsınız deniliyor.Burada kamp yapıyorz diyoruz sizi nrdn tnıyayım diyor.İşletme berbatt !!!"

E
E. A.
2 yıl önce

"Denize girmek için tercih ettik. Kişi başı 100 TL şemsiye sezlong ücreti alıyorlar. Tesis güzel. Duş, soyunma kabini, tuvalet bulunuyor ve temiz. Yemek yemek isterseniz cafe ve restorant mevcut."

d
D.
2 yıl önce

"Burada kesinlikle kamp yapmalısınız. Baya sorduk. Adadaki en güzel plaja sahip yer burası. Zaten görselleri paylaşacağım. Market yok içeride ama bar ve restaurant var. Otopark, WC, şarj vs sıkıntısı yok. Benim hayran kaldığım şey kumsalı oldu. Gecelik konaklama bedeli 25.07.2023 itibariyle 200 tl'dir."

B
B. K.
2 yıl önce

"Kredi kartı için kasaya yönlendirip kasada nakit istemeleri, kamp alanı diye boş kullanılmayam bir yere geçin atın demeleri, inanılmaz saçma fiyatlar su bile yorumu yazdığım tarihte 15 TL en kötü bira 100 TL… Kısacası önermiyorum çevrede çok daha elverişli kamp ve plaj işletmeleri var. Ayrı olarak belirtmek isterim çadırlarınızı tuz gölünün yolunda bulunan ücretsiz plaj alanına kurabilirsiniz."

m
M.
2 yıl önce

"Denizi kumsalı gerçekten mükemmel. Ama böyle bir yer daha berbat nasıl işletilebilir hayal edemiyorum. Kamp seven bir aileyiz bir çok kamp alanına gittim burası kamp alanı ismini kesinlikle hak etmiyor. Bir adet lavabo var bulaşık vs için …"

B
B. G.
2 yıl önce

"İşletme sahibi ve çalışanlar çok kaba."

F
F. E.
2 yıl önce

"Bu kamp yerinde harcamalarınıza çok dikkat etmenizi, menüde olmayan ve kendileri tarafından tavsiye edilen yiyeceklerin fiyatını önceden sormanızı öneririm. Atıştırmalık tabağa (patates kızartması, sosis, midye, kalamar, sigara böreği vs) 850 TL yazdılar. Karışık atıştırmalık bir şeyler istemiştik. Kendileri o tabağı önerdiler ama menüde yoktu; bu arada menüdeki en pahalı şeyin porsiyonu 250 TL idi. Tabaktaki yiyecekleri ayrı porsiyonlar şeklinde ısmarlasak 500 TL civarında tutuyordu oysa ki! Yani her biri 1/4 porsiyon bile olmayan tabağın ücreti ultra pahalı yazıldı. İtiraz ettik, cevap bile vermeye tenezzül etmediler. Gerekli yerlere şikayetlerimizi yapacağız ancak önceden fiyatı teyit etmeniz uğraşmanızı gerektirmeyecektir. Geçen sene de benzer bir kazık yedik. Hiç etik olmayan, müşterisine saygı duymayan, itiraza cevap bile vermeyen bir müessese. Bir yıldız skor verdim ama o bile fazla. Tesislerin yetersiz olmasını müşteriye karşı çok iyi kullanan, manipülatif bir işletme! Asla önermem."

c
C.
2 yıl önce

"Berbat"

M
M. K.
2 yıl önce düzenlendi

"Tesiste çocuklarinizi istemeyen çocuklariniza düşman gibi bakan işyeri sahibi .Tek yildiz vermek bile zülüm geliyorr. İnsana.oysa gecen yil geldiyimizde bi müdür vardi o varken her şey daha güzeldi"

5
5.
2 yıl önce

"Sürekli kamp yapan iki aileyiz hayatımızda böyle berbat bir işletme görmedik tek tuvalet tek banyo sıcak su yok işletme sahibi üslupsuz terbiyesiz lokanta masası diye idda ettiği çadırların yanında duran masa da tabak gördüğü için …"

B
B. B.
2 yıl önce

"Asla gitmeyin çalışanların hiç birinin birbirinden haberi olmayan çadır koymak için yer yer seçiyoruz diğeri geliyor koyamazsınız diyor diğeri koyabilirsiniz diyor koyamazsınız diyen paşamızda küstahca konusuyor birde. Allahtan sıkıntı çıkmısda yan tarafda odin kampinge geçtik hem sakin hem ilgililer.şen kamping dışında yan tarafda bir sürü güzel yerler var mutlaka ugrayıp oyle değerlendirin"

c
C.
2 yıl önce

"Çadır alanları yeterli ama daha iyi olabilir.|Personel berbat. Hiç yardımcı değiller. Çadırlarla ilgilenmiyorlar.|Buz satışı veya içecekleriniz için bile buzdolabı kullanımı yok.|Personel ziyaretçilere karşı kaba ve saygısız.|Tuvalet temiz …"

L
L. B.
2 yıl önce

"İşletmenin kötülüğünden dolayı ayrılmak zorunda kaldık. Selim abi gidince bitmiş burası. İlk vaat edilen fiyat başka çıkarken başka oluyor. Hiç tavsiye etmiyorum."

I
I. Y.
2 yıl önce

"Aşırı ilgisiz bir işletme tatile geliyosunuz ve iyi bir hizmet istiyorsunuz fakat asla alamıyorsunuz. İşletmenin dağınık bir yapısı var kesinlikle önermiyorum fiyatları çok fahiş . İki hamburger iki bira ve bir patates 620₺ olmamalı ."

U
U. G.
2 yıl önce

"Kesinlikle gidilmeyecek yerler listemde 1 numarali yer"

t
T.
3 yıl önce

"Çok muhteşem bir yer ve harika ||Bir personel deniz ve sorfun tek adresi ||Sorfle ilgilenen erdi bey ||Ve restorant personeli güler yüzlü ||Temiz ve hijyen katrosu ile ||Herşey harikaydı inşallah ||Seneye bir daha görüşmek uzere ||Saygılarımla ||Çok teşekkürler"

edit_note

Siz de Değerlendirin

Visit Gökçeada Topluluğu

login Yorum yazmak için giriş yapın
info

Bilgilendirme

Bu sayfadaki bilgiler (isim, konum, çalışma saatleri, fotoğraflar ve yorumlar) herkese açık kaynaklardan (Google Haritalar vb.) otomatik derlenmiştir ve visitgokceada tarafından oluşturulmamıştır; eksik veya güncel olmayabilir.

İşletme sizinse, ücretsiz sahiplenerek bilgileri kendiniz güncelleyebilirsiniz.

verified_user İşletmeyi ücretsiz sahiplen ve düzelt

payments Fiyat & Odalar

Tahmini Fiyat

Bilgi yok

share Arkadaşlarınla Paylaş

chat WhatsApp close X (Twitter) facebook Facebook

schedule Çalışma Saatleri

mood Atmosfer & Vibe

#doğayla-iç-içe #plaj-kamp-birleşimi #aile-dostu samimi rahat deniz-kum-kamp
Gökçe

Gökçe

Ada rehberin · Yapay Zeka

Gökçe ile sohbet etmek için üye olmalısın.