Ada Mantı Ev Yemekleri
Gökçeada merkezde, geleneksel hamur işi mutfağını sadık bir şekilde yaşatan bir aile işletmesiyle karşılaşıyorsunuz. Porsiyonların cömertliği ve yoğurtlu sosların dengeli asiditesi, lezzet arayışındaki ziyaretçileri memnun ediyor. İşletme sahibinin samimi ilgisi ve yöresel tariflere sadık kalınması, mekanı adanın gündelik yemek ritüeline oturtmuş.
Vigo Uzman Rehberliği
En Vurucu Özellikler & İpuçları
Gökçeada merkezde, geleneksel hamur işi mutfağını sadık bir şekilde yaşatan bir aile işletmesiyle karşılaşıyorsunuz. Porsiyonların cömertliği ve yoğurtlu sosların dengeli asiditesi, lezzet arayışındaki ziyaretçileri memnun ediyor. İşletme sahibinin samimi ilgisi ve yöresel tariflere sadık kalınması, mekanı adanın gündelik yemek ritüeline oturtmuş.
Yapay Zeka Analizi
Bu analiz, internetteki (Google vb.) onlarca gerçek misafir deneyimi taranarak Gökçe AI tarafından saniyeler içinde tarafsızca özetlenmiştir.
Sunulan İmkanlar
24 özellik
Ada Mantı Ev Yemekleri Hakkında
Gökçeada Hizmet • Detaylı Bilgi
Mekandan Kareler
Görsel Bir Yolculuğa Çıkın
Y. G.
"Yemekleri çok lezzetli, tavsiye edilir..."
D. M.
"Guzel bir manti. Isletmeci el yapimi oldugunu soyledi. Fiyati ortalama ve ortalama ustu diyebilirim ama porsiyona gore normal. Porsiyon cok buyuk iki kisi doyabilir cok ac degilse. Lezzet olarak ortalama ustu diyebilirim."
R. I.
"Adanın en iyi restoranı. Poseidon ve Yakamoz'un gün batımı manzaralarını unutun, harika Türk yemekleri yemek istiyorsanız Gökçeada'nın en iyisini burada bulabilirsiniz."
S. D.
"Mantı sipariş ettik. Oldukça geç servis olmasına karşın iyi bir mantı servisi de olmadı. Market mantısını soslayıp servis eden, fiyatları pahalı bir yer."
Ö. B.
"Bu kadar keyif aldığım salaş bir mekan uzun zamandır olmamıştı. Mantı çok lezzetliydi. Porsiyon gerçekten bol. Tavsiye ederim."
E. U.
"Yediğim en lezzetli mantı. Çok güzel ilgilendiler. Yorumlara bakarak bulduk herkese şiddet ile tavsiye ederim."
E. G.
"Öncelikle iyi akşamlar diyorum Emrah Bey şu anda kapalı olan bir yer hakkında değerlendirmede bulunmuşsunuz adı mantı olarak bunun Sebebini sorabilir miyim"
E.
"Mekan güzel ve şirin, fiyatlar bir tık üst ama porsiyonlar hakkını veriyor. Hizmet iyi, mekan sahibi paket servislerde çözüm odaklı. Mekanı beğendim"
E. Y.
"Nereden başlasam bilemiyorum. Yine yorumlardaki arkadaşlar gibi yorumlara aldanıp gittik, garson hanım mantının 13 dakikada hazırlandığını söyledi, yorumlarda 40-45 dk da geldiği söyleniyordu, doğruymuş. 40 dakikada gelmesi sorun değil ama 13 dakika diyip yalan söylenmesi çok garip. Dost marka bim yoğurtla yapılan cidden mantı market mantısıydı. Hala bunlarda sıkıntı yok desek, 3 mantı 2 kolaya 480 tl verdik masada yemeklerin hepsi kalmıştı. normalde bu tarz yorumlar yapmam fakat böyle kötü bir hizmet karşısında yorumsuz kalamazdım. Şehir merkezinde yarı fiyatına lezzetli TEMİZ bir mekanda yemek yemenizi önerrim. iyi ki bize de güzel yorum yapar mısınız diye rica etmemişler. Cumartesi akşamında gidip koca menüden sadece mantı ve menemen olduğunu söylediler o yüzden mantı yemek zorunda kaldık. Garson hanım tek basına yetişmeye calısıyor tüm kabahat işletmenin kendisinde bu kadar şeyin üzerine bazı şeyleri değiştirmeniz lazım"
E. Y.
"Yorumlara bakarak geldik fakat birçok yerde farklı el açması mantı tatmış biri olarak söyleyebilirimki kesinlikle servis edilen mantı soya tadı olan bir market mantısıydı. Çalışanların güleryüzüne nezaketine lafım yok fakat gerçek ev mantısı yemek için gelenler için bu yorumu yazma gereksinimi duydum..."
Ö. Y.
"Gökçeada’ya 4. gidişimiz olduğu halde bu sene yeni keşfetmiş olmamıza üzüldük. Ama 2kere üst üste gelerek telafi etmeye çalıştık:) çocuklar mantıya biz de hem mantıya hem de patlıcanlı gözlemeye bayıldık. Porsiyonlar çok doyurucu, fiyatlar gayet uygun. İşletme sahibi beye güler yüzü ve ilgisi için çok teşekkürler😊"
B. S.
"Akşam üstü eşimle yürüyüş yaparken denk geldik ve oturduk. Eşim gözleme ben ise mantı yedim. Porsiyonları fazlaydı eşimle birlikte zar zor bitirebildik. Tat olarak çok iyidi harika memnun kaldık. Seneye gelirsek eğer uğrayacağımız yerlerden bir yer burası"
K. M.
"Yeri Meydana 5 dakika yüreme mesafesinde ama muhakak gidilmesi gerekilen bir yer. Disaridan fazla belirgin degil. Biz hatta acaba kapali mi diye şüphe ettik. Fakat porsiyonlar resmen xxl Lezzet çok iyi Muhakkak tavsiye ederim"
K. E.
"Kahvaltı, öğle ve akşam yemeği servisi var. Menemeni lezzetli. Oturma yeri sokak arasında. Küçük ve salaş bir yer."
Z. Ş.
"Yorumlara bakarak geldik ama market mantısından farkı yok. Ayrıca çalışanlarının tırnak içleri çok pisti. 1 tabak mantının haşlanıp gelmesi 35-40 dakikayı buldu. Lezzet olarak da çok kötüydü"
A. T.
"Tek olumlu yanı porsiyon fazlalığı,gerçekten doyuyorsunuz ama mantılar marketten alınan hazır mantı gibi semsertti.Üstündeki sosu da hiç beğenmedik.Buradaki yorumlara göre gittik, fakat bize de olumlu yorum ricasında bulunuldu.Nedeni anlamış olduk :)"
E. I.
"Mantısı da gözlemesi de harika... Mutlaka denemelisiniz 😇 …"
B. S.
"Mantı ve patlıcanlı kıymalı yoğurtlu gözlemesi harika. Porsiyonlar gerçekten büyük."
V. K.
"Yemekler geldiğinde 2 değil 4 5 kişilik olduğunu düşündük. Lezzeti ve esnafın güler yüzlü sohbeti on numara beş yıldız :)"
M. T.
"Biz öğlen saatinde yorumlara bakarak gittik. Porsiyonu istanbuldakinin en az 1.5 kat fazlasıydı. Hazır mantı değildi el açması belli. Rahatlıkla gidilince doyulur"
Ö. A.
"Lezzet olarak harika. Merkezde çok yer aradık ama lokanta tarzı genel olarak. Burası şans eseri uğradığımız yer. Yoğurtlu gözleme ve mantı tavsiyemizdir🙂"
F. H.
"Mantı yedim çok lezzetliydi"
B. B.
"Mantı çok lezzetliydi.İşletme sahibine de ilgisi için çok teşekkür ederiz arkadaşımız gebeydi kendileri için aldıkları karpuzdan ikram ettiler böyle esnaf seviyoruz😊"
Z. G.
"Yorumlara bakıp gittik,çok beğendik.Lezzet çok iyiydi,porsiyon çok fazla ve yeterliydi,sosu yogurdu mantısı her şeyi çok güzeldi gerçekten.İşletme sahibi de çok ilgiliydi ekstra isteklerimize bile yardımcı oldular teşekkür ediyoruz ,Gökçeadaya gelen herkese tavsiye ederiz"
Y.
"Patlıcanlı yoğurtlu gözlemeye bayıldık.Patlıcanlı yoğurtlu gözleme yeni lezzetler ve deneyimler arayanlar için harika bir tercih olabilir. Mantı içindeki et miktarı şu ana kadar yediklerim arasında en dolusuydu:) işletme sahipleri çok tatlı insanlar. Adada mutlaka gidilmesi gereken yerlerden."
Ş. G.
"Servisimizi alan bey çok kibardı. Mantı ve yoğurtlu gözleme söyledik. İkiside çok lezzetliydi. Porsiyonlar çok büyük ve servis hızlıydı. Adaya tekrar gelsem tekrar tercih ederim. yorumumu 26.06.2023 için güncelliyorum. Adaya dün geldik ve geçen sene beğendiğimiz için tekrar buraya çok aç şekilde geldik. Maalesef geçen seneki lezzetler yok. Gözleme soğuk geldi ve yufkası hiç pişmemişti. Resmen çiğ yufka şeklinde geldi. Mantının tadı ise hazır mantı gibiydi. Çok aç olduğum için zorla yedim ama tüm gece midem bulandı. Asla tavsiye etmiyorum."
P. G.
"Çok memnun kaldık. Yoğurtlu gözlemesi ve mantısı çok lezzetli :) porsiyonları yeterli büyüklükte. Çok teşekkür ederiz. Kesinlikle tavsiye ederiz. Aile işletmesi samimi ve sıcacık insanlar."
Siz de Değerlendirin
Visit Gökçeada Topluluğu
Bilgilendirme
Bu sayfadaki bilgiler (isim, konum, çalışma saatleri, fotoğraflar ve yorumlar) herkese açık kaynaklardan (Google Haritalar vb.) otomatik derlenmiştir ve visitgokceada tarafından oluşturulmamıştır; eksik veya güncel olmayabilir.
İşletme sizinse, ücretsiz sahiplenerek bilgileri kendiniz güncelleyebilirsiniz.
verified_user İşletmeyi ücretsiz sahiplen ve düzeltpayments Fiyat & Odalar
Tahmini Fiyat
share Arkadaşlarınla Paylaş
schedule Çalışma Saatleri
explore Yakınlarda Ne Var?
N&Y Giyim
Hizmet & Mağaza
Cadde tantuni
Yeme & İçme
tugay
Hizmet & Mağaza
Gökçeada Taş Fırın Pizza
Yeme & İçme
Benzer Mekanlar
Bu mekani sevdiyseniz, su Hizmet noktalarini da kesfedebilirsiniz.