Dan Bakery Gökçeada
Dan Bakery, Gökçeada'nın merkezinde lezzetli tatlıları, özenle hazırlanan kahveleri ve samimi atmosferiyle adada mutlaka uğranması gereken bir durak. Özellikle taptaze profiterolü ve çıtır kruvasanlarıyla damaklarda iz bırakıyor. Burgerleri ve schnitzel'i de oldukça beğeniliyor, güler yüzlü personeli ise her ziyareti keyifli hale getiriyor.
Vigo Uzman Rehberliği
En Vurucu Özellikler & İpuçları
Dan Bakery, Gökçeada'nın merkezinde lezzetli tatlıları, özenle hazırlanan kahveleri ve samimi atmosferiyle adada mutlaka uğranması gereken bir durak. Özellikle taptaze profiterolü ve çıtır kruvasanlarıyla damaklarda iz bırakıyor. Burgerleri ve schnitzel'i de oldukça beğeniliyor, güler yüzlü personeli ise her ziyareti keyifli hale getiriyor.
Yapay Zeka Analizi
Bu analiz, internetteki (Google vb.) onlarca gerçek misafir deneyimi taranarak Gökçe AI tarafından saniyeler içinde tarafsızca özetlenmiştir.
Sunulan İmkanlar
24 özellik
Dan Bakery Gökçeada Hakkında
Gökçeada Yeme & İçme • Detaylı Bilgi
Tatlılar (27x) ve burger/hamburger (28x) iki eşit güç — bu kombinasyon Dan Bakery'yi benzersiz kılıyor. Kaliteli (8x) malzeme vurgusu var.
Hem tatlı molası hem doyurucu öğün için uygun.
Mekandan Kareler
Görsel Bir Yolculuğa Çıkın
N. B.
"Dan Bakery’yi zaten İstanbul Karaburun’daki şubesinden tanıyor ve severek tercih ediyoruz. Gökçeada şubesine de uğrama fırsatı bulduk ve yine memnun kaldık. Kahve keyfi yapmak isteyenler için temiz ortamı, güler yüzlü personeli ve kaliteli ürünleriyle tercih edilebilecek en iyi seçeneklerden biri."
B. K.
"Çocuğumuzla beraber hamburger yedik. Et ekmekten de 620 lira alınması beni şaşırttı açıkçası. Bir hamburger adı belirtmemiştik.En pahalı hamburgeri sipariş geçip onu istediğimiz şekilde( et ekmek şeklinde) getirmişler. İstanbul’da çok sevdiğim bir mekandır. Gökçeada’da lezzet konusunda memnun kaldık."
M. D.
"Hayatımda yediğim en güzel profiterollerden biriydi. Kaliteli malzemeyle hazırlandığı ilk lokmadan belli oluyor. Bir kez yiyem tekrar yemek istiyor. Hem lezzeti hem de sunumu harikaydı. Kahvesi de çok başarılıydı. Mekanın atmosferi çok keyifli, çalışanlar ise oldukça ilgili ve nazik. Gökçeada’ya tekrar gelirsem mutlaka uğrayacağım. Kesinlikle tavsiye ederim, 10/10!"
N. A.
"Kaburga benim favorim tavuk burger de ailemin. Çalışan arkadaşlar çok ilgili ve nazik, Ela hanım seçim konusunda çok doğru yönlendirmeler yapıyor."
E. G.
"Güzel bir cafe profiterolü ve kuruvasanları çok başarılı"
M. A.
"Müşteriye yaklaşım çok çok güzel herşey taze ve leziz tavsiye ederim memnun kalırsınız çalışanlar güler yüzlü ekiplerine teşekkür ederim özellikle Ela hanıma sevgiler"
R. P.
"Servisle ilgilenen Ela hanıma ilgi ve alakası için teşekkür ediyorum. Tatlılar da ef-sa-neydi! Özellikle dubai cup favorim. Arkadaşım da profiterol yedi. Çok kıtır ve tazeydi. Geçen sene keşfetmiştim burayı. Hala aynı lezzet. 👏"
S. Ç.
"Kahveleri iyi, kaşık tatlisi güzel, servis hızlı, çalışanlar güler yüzlü ancak tek sorun kedilere su sıkmaları"
M. O.
"Özellikle profiterol tatlısı mükemmel"
S. D.
"Bir kahve molası ve tatlılarından denemek için tercih ettik. Kahve bizim için iyiydi ancak çok sertti, yumuşak içim tercih ediyorsanız özellikle söylemelisiniz. Tatlı olarak tiramisu tercih ettik gayet güzeldi, ancak servis (hizmet) açısından kahvelerin gelmesinden 10 dakika kadar bekledikten sonra tatlıyı tekrar hatırlatmamız gerekti."
B. M.
"Çok teşekkürler, sevgiler."
G. A.
"Boşverin oğlak tandırı. buraya gelin ve kaburga burgeri deneyin. efsaneydii"
B. B.
"Hizmet de lezzetler de çok güzeldi.Ahmet ve Roj beyefendiye çok teşekkür ederiz.Çok güzel ilgilendiler.Günün her saati için keyifle uğrayabileceğiniz bir yer."
B. Ç.
"Harika bir deneyimdi. Kaburga Burger, Olcaydan burger ve profiterol denedik. Mükemmeldi. İstanbuldaki çoğu burgerciden iyi. Çalışanlar da çok sıcakkanlı, çok ilgililer. Son gün keşfetmesek birkaç kere daha gelirdik."
S. B.
"Gökçeadanın merkezinde böyle müthiş bir burger yiyebileceğim aklıma gelmezdi. Hem eti hem tavuğu aşırı lezzetliydi. Olcay’dan burger ve tavuk burgeri denedik. Sonrasında dayanamayıp bir olcay’dan daha söyledim. Burger konusunda gurmeyimdir …"
G. G.
"Hamburgeri ve tatlıları efsaneydi çok beğendik iki gündür Gidip gelip yemeye devam ediyoruz bayram bitene kadar her gün gelecek gibiyiz"
Z. A.
"Profiterol yiyin ve bana teşekkür edin ❤️"
S. C.
"İlk başta atmosferiyle dikkatimizi çekti sonra tatlılarıyla. Çok güzel bir mekan tavsiye edilir. Ayrıca personelleri de çok ilgili ve güleryüzlü."
C. C.
"Vişneli muhallebisine bayıldım qyrica bir çay gurmesi olarak koca ada da içtiğim tek güzel çaydı"
M. C.
"Mekan merkezin en işlek caddesinde yer alıyor, ürünleri çok güzel. Burası tatlıcı olmasına rağmen hamburgerde yapıyor. Biz iki tane dan burger yedik gerçekten lezzetliydi. Fiyatlar biraz yüksek onun haricinde mekan ve atmosfer güzeldi."
T. D.
"Adada yeni açılan bu mekana bugün gitme fırsatı bulduk ve gerçekten çok beğendik. Öncelikle çalışanlardan Ahmet ve genç bir hanımefendi son derece güleryüzlü ve ilgiliydiler. Hem trüflü hem de kaburgalı burgerlar harikaydı. Lotus cheesecake de oldukça lezzetliydi. Kesinlikle tekrar uğrayacağız!"
I. M.
"Ada’nın böyle bir yere ihtiyacı vardı bence. Açılacağını duyunca çok merak ettim o yüzden farklı günlerde hamburger, tatlı ve kahvelerini denedim. Hepsi çok güzel özellikle trüf ve tavuk burgeri çok beğendim. Kahveleri müthiş. Diğerleri de …"
A. D.
"Hamburgerler göründüğü kadar iyi değil. Tavuk burger bir tık daha iyi et burgere göre. Fiyatlar genel olarak çok abartı. Bu kalite ve lezzeti karşılamıyor. Daha çok artizan tarzı ürünler beklerken hayal kırıklığı yarattı. …"
B. T.
"İnanılmaz lezzetli profetör leri var bu kadar taze bu kadar baştan çıkartıcı lezzet mutlaka tadılmalı"
Y.
"Mükemmel lezzetler için kesinlikle uğramalısınız. Her öğün için gidilebilir bir mekan. Ayrıca çalışanlar çok ilgililerdi. Biz ilk önce kahvaltı niyetiyle gittik ama kruvasan servisi henüz başlamamıştı. Vazgeçmedik bir gün öğlen bir gün akşam tercih ettik. Cheeseburger, trüf burger, pop chicken schnitzel ve tavuk burger hepsi çok güzeldi. Bir dahaki gelişimizde mutlaka kahvaltı ve tatlılarını da denemek isterim 🥐🍰"
U. Ş.
"Lezzet efsane, ortam güzel. Kaburga ve trüflü yedim, çok iyiydi. Güleryüzlü hizmet var ancak porsiyon çok küçük 4 ısırık 😊. 550 - 600 tl civarı mayıs 2026."
E. Ş.
"Her sey cok lezzetliydi kahveleri ve tatlilari ben kruvasan yedim kruvasan cok citir ve tadi cok guzeldi.Tatlilari orda siparis verince taze hazirlaniyor.Her seyini cok begendim"
M. D.
"tatlıları çok güzel ve tatlı bir ortama sahip"
S. D.
"çok beğendim çok lezzetli ve güzeldi"
İ. K.
"Güzel"
Siz de Değerlendirin
Visit Gökçeada Topluluğu
Bilgilendirme
Bu sayfadaki bilgiler (isim, konum, çalışma saatleri, fotoğraflar ve yorumlar) herkese açık kaynaklardan (Google Haritalar vb.) otomatik derlenmiştir ve visitgokceada tarafından oluşturulmamıştır; eksik veya güncel olmayabilir.
İşletme sizinse, ücretsiz sahiplenerek bilgileri kendiniz güncelleyebilirsiniz.
verified_user İşletmeyi ücretsiz sahiplen ve düzeltrestaurant_menu Mutfak & İmkanlar
Tahmini Fiyat
share Arkadaşlarınla Paylaş
schedule Çalışma Saatleri
explore Yakınlarda Ne Var?
EFE GİYİM
Hizmet & Mağaza
Özbek Otel
Hizmet
Helvacı Ali Gökçeada
Yeme & İçme
ihlamurimbros
Kafe & Kahvaltı
Benzer Mekanlar
Bu mekani sevdiyseniz, su Yeme & İçme noktalarini da kesfedebilirsiniz.